Provozujete kamenný obchod? A jaké cenovky používáte? Jen papírové? To jste trošku zaspali a co nejdříve byste je měli vyměnit za cenovky elektronické. Z následujícího článku se dozvíte proč.
Současná doba přeje vyspělým technologiím. Ty pronikají prakticky do všech odvětví včetně obchodů. Začalo to automaty na vracení zálohovaných lahví, kterým svého času udělal kouzelnou reklamu Zdeněk Svěrák ve filmu Vratné lahve. Kdo ví, třeba jeho syn napíše scénář k filmu o elektronických cenovkách.
Papírové cenovky končí v propadlišti dějin
Těm papírovým totiž, zdá se, definitivně odzvonilo, respektive se k tomu schyluje. A nahrazují je cenovky elektronické. Ty nejenže šetří papírem jako takovým, ale obchod celkově povznášejí na novou úroveň. Výhod, které jsou s nimi spojené, je však mnohem víc.
Pozvedněte svůj obchod na novou úroveň!
Elektronické cenovky celkově usnadňují provoz obchodu. Jejich prostřednictvím můžete aktualizovat jeho ceny. Bezdrátově a z jednoho centrálního počítače, což uvítají nejenom provozovatelé velkých hyper a supermarketů. Během pár okamžiků tak nastavíte ceny pro jeden obchod, ale v případě potřeby i celý řetězec. Chytré, že?
Elektronický papír má zelenou
Vaší pozornosti by neměly uniknout elektronické cenovky značky Partner Tech Europe, které fungují na principu technologie elektronického papíru.To je v podstatě malá zobrazovací jednotka se schopností odrážet světlo a natrvalo uchovávat (a přenášet) informace o produktu a jeho ceně. Ty je samozřejmě možné měnit dle potřeby.
Energeticky nenáročný provoz
Celý provoz elektronických cenovek je energeticky nenáročný. Veškeré informace o prodávaném zboží včetně čísel a log jsou zobrazeny v energeticky úsporném režimu – samozřejmě ne na úkor jejich čitelnosti. Zákazník informace o produktu vyčte za všech světelných podmínek. Na místě nejsou ani obavy z časté výměny baterií. Elektronické cenovky jsou na elektřinu, která do nich proudí přímo z regálové lišty. Tak neváhejte. Chcete přeci, aby váš obchod šel s dobou, ne?
Autor: redakce